חייגו עכשיו:
04-8491665

אגזוז

האם גם אתם לאחרונה נתקלתם בבעיה באגזוז של רכבכם? האם גם אתה, רוכב אופנוע, שם לב שהאופנוע נתקל בקשיים הנגרמים מאגזוז לא תקין? במידה וכן, אתם זקוקים לשירותיו של משפץ  אגזוזים. שיפוץ האגזוז הינו תהליך מורכב וארוך, אשר דורש היכרות עמוקה עם מנגנון כלי הרכב, כמו גם ניסיון בהתעסקות עם חלקי רכבים והבנה למודת ניסיון של המכניקה של הרכב ושל החומרים ממנו מרכיביו עשויים. לכן, יש צורך במשפץ אגזוזים לרכב, אשר יהיה איש מקצוע מומחה ומיומן, שיוכל לבצע את עבודה זו בקלות ובאיכות גבוהה.

 

מהו האגזוז ברכב דו גלגלי, וכיצד הוא יכול להיפגע?

 

אגזוז באופנועים וקטנועים, או כפי שהוא מכונה בעגה המקצועית – אגזוז לחץ, הוא מפלט אשר נמצא בכלי רכב הפועלים על מחזור של שתי פעימות בלבד. אגזוז זה מכונה "אגזוז לחץ", משום שבעת תהליך החזרת הגזים נוצר לחץ רב. תפקיד האגזוז הוא להחזיר חלק מגזי הפליטה לכיוון המנוע, כך שנוצרת פעולת דחיסה של תערובת הדלק לפני שהיא מתפוצצת, אשר מחליפה ומפצה את היעדרם של שסתומים במנוע הלחץ. אגזוז זה נמצא בקטנועים קטנים, והוא נועד על מנת לאפשר להגיע להספק גבוה, יחסית למנועים אלו. כמו כל רכיב של כלי הרכב, גם האגזוז יכול להתיישן ולהפסיק לתפקד כראוי. במקרה זה, יש צורך בתיקון או אף בהחלפה כוללת של האגזוז, אשר מצריכה איש מקצוע בקיע אשר מכיר את התחום. לצורך כך, יש חשיבות רבה לפנייה למשפץ אגזוזים, אשר יכול להחליף את האגזוז, או לשפץ ולתקן את הפגימות שבו. משפץ אגזוזים יוכל להביא את האגזוז שלכם לרמת תפקוד גבוהה כמו חדש, ביעילות ובמהירות רבה.

 

אגזוז במכוניות, או בשמו המקורי "דוד פתוח"

                    

הדוד הפתוח במכוניות לעיתים קרובות מכונה אגזוז, אם כי אין מדובר באותו אגזוז לחץ השייך לרכב דו גלגלי. דוד פתוח במכונית הוא למעשה חלק ממערכת הפליטה, והוא בעצם מתפקד כדוד ללא מחיצות. מטרתו של הדוד הפתוח היא לסייע בצמצום צריכת הדלק, על ידי כך שהוא עוזר להפחית את הלחץ החוזר, וכן לסייע למנוע להוציא את הגזים השרופים.

 

מדוע יש להיעזר במשפץ אגזוזים?

 

משפץ אגזוזים הינו איש מקצוע מיומן, אשר מכיר את כלי הרכב על בוריין והוא בקיע במורכבות המנגנונים ובהתנהגות המנוע והחומרים מהם עשויים האלמנטים השונים בכלי הרכב. שיפוץ אגזוז, כמו גם החלפה של אגזוז, הם תהליכים אשר דורשים עין מקצועית ויד מיומנת וזריזה. משפץ אגזוזים יכול לומר לכם, לאחר שבדק את כלי הרכב, אם האגזוז זקוק לשיפוץ בלבד או אם יש להחליפו לחלוטין, במידה והוא לא תקין. ללא התייעצות עם איש מקצוע, אשר מכיר היטב את התחום, יהיה לכם קשה לקבוע כיצד לטפל ברכב שברשותכם. לכן, טוב תעשו אם תפנו אל משפץ אגוזים ותיעזרו בשירותיו. המומחיות, הוותק, והבקיעות בספרות הטכנית עושים את שלהם. 

כל הזכויות שמורות לדרעי מזגנים בע
ת.ד 5-קרית מוצקין | 04-8491665 | 04-8491440