חייגו עכשיו:
04-8491665

שיפוץ רדיאטורים

משפץ רדיאטורים

 

הרדיאטור שברשותך נפגם? האם גילית לאחרונה כי הבעיות אותן אתה מרגיש בעת הנסיעה, נובעות מאי תקינות של הרדיאטור של הרכב שברשותך? במידה וכן, גם אתה זקוק לשירותיו של משפץ רדיאטורים. לעיתים רדיאטורים נפגעים, ממגוון של סיבות. ייתכן שזה קורה בעקבות פגיעה ממוקדת, ייתכן שזה קורה בעקבות שימוש לא נכון, או ייתכן שפשוט חלה התיישנות טבעית של החומר. כך או כך, במידה וגם אתם סובלים מבעיה ברדיאטור שלכם, אתם מוזמנים לפנות למשפץ רדיאטורים בהקדם האפשרי. משפץ רדיאטורים מקצועי ומיומן, יכול לפתור את בעייתכם תוך זמן קצר ובאופן איכותי ומיומן, אשר נשען על שנים רבות של ניסיון בהתעסקות בתחום. שיפוץ והתקנה של רדיאטורים הינם תהליכים מורכבים, ולכן כאשר אתם מבצעים אותם, יש לעשות זאת באופן מושכל ותוך התייעצות עם איש מקצוע.

 

מהו הרדיאטור וכיצד הוא פועל?

 

זהו התקן מכני שמטרתו הינה קבלה או שאיבה של חום מהסביבה, או לחילופין פיזור והעברה יעילה ומהירה של החום לסביבה. כלומר, הרדיאטור יכול לפעול כ"שואב" אוויר חם, או כמפיץ אוויר חם. ברדיאטור אשר מפזר חום לסביבה, ישנה צנרת פנימית בה זורם נוזל חם, אשר מעביר את החום לסביבה דרך שטח הפנים הגדול, אל האוויר. הרדיאטור הינו רכיב פאסיבי, מאחר שזרימת הנוזל דרכו נעשית באמצעות משאבה חיצונית.

                   

לעומת זאת, רדיאטורים במכוניות ובאופנועים נמצאים למטרת הורדת הטמפרטורה והקלה על החום הנוצר בעקבות עבודתו של המנוע. על מנת לשמור על תקינות המנוע, יש לשמור עליו בטמפרטורת החדר ולכן הרדיאטור לרוב ממוקם היכן שמשב הרוח שנוצר מהנסיעה פוגע, כך שהוא מסייע לפעולת הרדיאטור, ומפיג את החום. כמו כן, ליד הרדיאטור יש מאוורר אשר מגביר ומסייע לפעולת הצינון של הרדיאטור. הרדיאטור יכול להיפגע ממספר סיבות, אם מפגיעה ממוקדת, ואם מהתיישנות החומר, למשל. לעיתים ניתן לתקן את הרדיאטור, ולעיתים יש צורך להחליפו כליל. על מנת לקבל החלטה, יש להתייעץ באיש מקצוע מיומן כמו משפץ רדיאטורים, אשר יכול לספק לכם ייעוץ אמין וטוב.

 

מדוע כדאי לפנות אל משפץ רדיאטורים?

 

משפץ רדיאטורים יכול בקלות ובמהירות למצוא את מקור הבעיה ברדיאטור שברשותכם. לא מומלץ לתקן או להחליף רדיאטור באופן עצמאי, שכן פעולה זו דורשת מיומנות רבה, והיכרות מעמיקה עם כלי הרכב ועם המכניקה על פיה הם פועלים. כמו כן, משפץ רדיאטורים לרוב מחזיק בניסיון עשיר בתחום, הכולל התקנות רבות לכל מיני סוגים של רכבים, מכל מיני חברות ודגמים. התקנה של רדיאטורים הינה תהליך מורכב ביותר, וידיים לא מיומנות עלולות לטעות ולהסב נזקים מיותרים לרכב. לכן, כדאי ואף רצוי מאוד לפנות אל איש מקצוע. בזכות הוותק שברשותו, היכרותו עם הספרות הטכנית המקצועית, ובאמצעות היכרותו עם עולם המכניקה של המכוניות, משפץ רדיאטורים יכול לסייע לך ביתר קלות, ובאופן אמין ובטוח.

 

כל הזכויות שמורות לדרעי מזגנים בע
ת.ד 5-קרית מוצקין | 04-8491665 | 04-8491440